PROCALL D.O.O. | TRŽAŠKA CESTA 37A | 2000 MARIBOR | SLOVENIJA

Z znanjem, prijaznostjo in tehnologijo do učinkovite telefonske izterjave dolgov

V podjetju Procall d.o.o., ki je del skupine Prohit d.o.o.  že vrsto let uspešno pomagamo podjetjem pri upravljanju zapadlih obveznosti. Naše izkušnje potrjujejo, da je telefonski stik eden najučinkovitejših in hkrati najugodnejših načinov, kako spodbuditi stranko k obljubi o plačilu – še preden pride do dodatnih stroškov ali nepotrebnih zapletov.

Pri tem skrbimo za spoštljiv odnos med upnikom in njegovo stranko, saj želimo, da njihovo poslovno razmerje nemoteno teče naprej.

________________________________________

Kaj je telefonsko opominjanje?

Telefonsko opominjanje je oseben in spoštljiv pogovor s stranko, v katerem skupaj iščemo vzrok za zamudo pri plačilu odprtih obveznosti in rešitev zanje.

Namen klica ni pritisk, temveč odgovoren in sodelovalen dogovor – razumevanje razlogov za zamudo, iskanje realnih možnosti plačila in ohranjanje zaupanja v odnosu.

Stik vzpostavimo kmalu po zapadlosti, ko je komunikacija še sveža in možnost dogovora največja.

________________________________________

Zakaj je telefonski stik uspešen?

Ker omogoča človeški odnos, neposredno komunikacijo in dogovor v realnem času. Namesto birokratskega opomina gre za dialog, v katerem stranka začuti, da jo poslušamo in razumemo.

Glavne prednosti:

•          neposreden stik z odgovorno osebo za plačila,

•          hitro razjasnitev morebitnih nesporazumov,

•          preprečevanje dodatnih stroškov in zapletov,

•          ohranjanje in krepitev poslovnega odnosa.

________________________________________

Kako poteka postopek?

1.        Priprava – pregledamo stanje obveznosti in dokumentacijo, ocenimo situacijo ter pripravimo komunikacijsko strategijo, prilagojeno stranki.

2.        Vzpostavitev stika – pogovor izvedemo mirno, strokovno in empatično. Cilj je dogovor, ne dokazovanje prav.

3.        Pogovor in rešitev – prisluhnemo razlogom za zamudo, preverimo možnosti za plačilo in skupaj oblikujemo realen načrt.

4.        Dogovor in spremljanje – dogovor dokumentiramo in spremljamo izvedbo. Če pride do ponovne zamude, pogovor nadaljujemo v smeri rešitve.

S telefonskim opominjanjem povezujemo odgovornost in razumevanje – za pravočasna plačila in dolgoročne poslovne odnose.